پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226212
جمع‌آوري مانتوهاي نامتعارف توسط پليس/ شناسايي 3627 واحد صنفي متخلف
تاریخ انتشار : 1395/06/15 11:07:30
نمایش : 920
سخنگوي نيروي انتظامي از جمع‌آوري مانتوهاي نامتعارف توسط پليس و پلمب ۸۲۵ واحد صنفي متخلف خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار سعيد منتظرالمهدي در واکنش به عرضه مانتوهاي نامتعارف و جديت پليس نسبت به جمع‌آوري اين مانتوها اظهار کرد: در تاريخ 22 تير ماه سال جاري، موضوع ممنوعيت توليد مانتوهاي نامتعارف توسط رييس اتحاديه پوشاک شهر تهران، اعضاي هيئت مديره و اماکن تهران بزرگ، مورد بحث، بررسي و تصويب قرار گرفته و ممنوعيت توليد، فروش و نمايش اين گونه البسه و به‌ويژه مانتو به کليه واحدهاي صنفي ابلاغ شد.
 
سخنگوي ناجا افزود: بر اساس تصميمات اتخاذ شده مقرر شد يک هفته پس از ابلاغ مصوبه به اتحاديه پوشاک شهر تهران مبني بر جمع‌آوري البسه نامناسب از جمله مانتوهاي نامتعارف، طي 10 روز با کمک بازرسين اتحاديه‌ها، طرح مذکور اجرا شده و در نهايت مغازه و توليدي متخلفين پلمب شوند.
 
وي با بيان اينکه معاونت نظارت بر اماکن ناجا پيگير حکم قضايي براي برخورد با توليدکنندگان و فروشندگان بوده و هست، گفت: در همين راستا نيز تهيه پيش‌نويس لايحه کشوري بين اماکن ناجا با همکاري اماکن تهران بزرگ از ديگر اقدامات ناجا بود که پس از امضاء و توافق در شهر تهران قابل اجرا شده و به کليه استانها نيز اطلاع رساني شد.
 
منتظرالمهدي گفت: در اين طرح که در سراسر استان‌ها اجرا شد، 3627 واحد صنفي متخلف شناسايي، مورد تذکر قرار گرفته و براي آنها اخطاريه صادر شد که متأسفانه از بين واحدهاي مذکور 825 واحد به تذکرات توجهي نکرده و پلمب شدند.
 
سخنگوي نيروي انتظامي در پايان خاطرنشان کرد: پيش از اين نيز، پليس اماکن تهران بزرگ در تاريخ 26 ارديبهشت ماه سال جاري اقدام به بازديد از اين اماکن کرده و از 1498 مورد بازديد، 406 فقره داراي مشکلاتي بودند که 206 اخطاريه براي پلمب متخلفان صادر شده بود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html